Naschoolse opvang

NSO  Jan Loris

Aan montessorischool Jan Vermeer is een naschoolse opvang verbonden. Deze opvang heet Jan Loris. Voor informatie kunt u kijken op www.delangekeizer.nl of telefonisch via 015-2120905. U kunt uw kind(eren) aanmelden middels een inschrijfformulier op die website.

Activiteitenaanbod

De school en kinderopvang organiseren samen een breed aanbod van culturele en sportieve activiteiten na schooltijd. Twee keer per jaar krijgen ouders het aanbod via Parro te zien. Ook kinderen die niet naar de NSO gaan kunnen tegen betaling gebruik maken van dit aanbod. Uitgebreide informatie en inschrijven gaat via de website die via Parro wordt gedeeld.

Kindercentrum Jan en Alleman

Kinderopvang 'De Lange Keizer' heeft sinds augustus 2006 een locatie op de Paardenmarkt, genaamd 'Jan & Alleman'. 'Jan & Alleman' verzorgt dagopvang voor 0-4 jarigen.
Het is een heel bijzonder project omdat deze opvang een samenwerkingsverband is met Ipse. Zij dragen zorg voor mensen met een verstandelijke handicap of beperking.
Deze intensieve samenwerking betekent dat er ook activiteiten georganiseerd zullen worden waar de kinderen van Jan en Alleman en kinderen van Ipse gezamenlijk aan deel kunnen nemen. We vinden dit o.a. belangrijk omdat kinderen zo kunnen leren dat mensen verschillend kunnen zijn, maar dat iedereen wel de moeite waard is. De slogan van deze lokatie luidt dan ook 'Kindercentrum Jan & Alleman, het kindercentrum waar 'samen gewoon is!'.